بررسی اس اس دی Samsung 980 PRO 1TB

بزرگترین و بروزترین مجله معرفی ، نقد و بررسی سخت افزار کامپیوتر

بررسی اس اس دی Samsung 980 PRO 1TB

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در این تجارت است، و در حالی که آن‌ها شرکتی بسیار بزرگ‌تر هستند که به سادگی درایوهای SSD تولید می‌کنند، در صنعت فناوری به دلیل ساختن بسیاری از سریع‌ترین و مطلوب‌ترین SSD‌های موجود در بازار امروز به خوبی شناخته شده‌اند. با استفاده از سخت افزار توسعه یافته و تولید شده داخلی خود، مانند حافظه MLC 3 بیتی سامسونگ V-NAND و کنترلر سامسونگ. این امر به آنها کنترل بیشتری بر طراحی نسبت به بسیاری از رقبای خود می دهد، که برای ساخت درایوهای خود به اجزای شخص ثالث متکی هستند، و همانطور که در گذشته دیده ایم، اغلب به آنها برتری عملکردی نیز می دهد. امیدواریم، کمی از آن جادو را در معیارهای امروزی ببینیم.

Samsung 980 PRO 500GB با هیت سینک
مطمئناً یک درایو مجهز است. این دستگاه در دو نوع عرضه می‌شود، یکی با و دیگری بدون هیت سینک، بسته به نیاز یا محل قرارگیری شما، می‌توانید انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. بر روی آخرین رابط PCIe Gen 4.0 x4، NVMe 1.3c نیز اجرا می‌شود و این به معنای عملکرد بسیار سریع است! ادعا می کند که به سرعت خواندن متوالی 7000 مگابایت بر ثانیه و نوشتن متوالی 5000 مگابایت بر ثانیه با خواندن و نوشتن تصادفی 1000000 IOPS (4 کیلوبایت، DS32) می رسد. مطمئن نیستید همه اینها به چه معناست؟ خوب، اساساً یکی از سریعترین درایوهای مصرف کننده در بازار امروز است. این دو برابر سرعت یک SSD Gen3 M.2 و تقریباً 13 برابر سریعتر از یک SSD 2.5 اینچی SATA است. البته، دارای مجموعه ای از ویژگی های حفاظتی و نگهداری نیز می باشد، که باید عملکرد خوب را در طول عمر درایو تضمین کند. SSD جدید در انواع 500 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی موجود است.

امکانات Samsung 980 PRO 1TB
PCIe Gen 4.0 x4
NVMe 1.3c
سازگار با کنسول و کامپیوتر
Samsung V-NAND 3 بیت MLC
کنترلر سامسونگ
فرم فاکتور M.2 2280
پشتیبانی از TRIM
مجموعه زباله
هوشمندانه.
رمزگذاری AES 256 بیتی (کلاس 0)، TCG/Opal، IEEE1667 (درایو رمزگذاری شده)
برای اطلاع از ویژگی ها و مشخصات دقیق، لطفاً از صفحه رسمی محصول در اینجا دیدن کنید.

اسکرین شات 11
آنچه سامسونگ باید می گفت
قدرت PCIe® 4.0 NVMe™ SSD 980 PRO را برای محاسبات سطح بعدی آزاد کنید. PCIe® 4.0 2 برابر نرخ انتقال داده PCIe® 3.0 را ارائه می دهد و در عین حال برای تطبیق پذیری کامل سازگاری با گذشته دارد. هیت سینک اضافه شده سرعت، بهره وری انرژی و کنترل حرارتی را برای به حداکثر رساندن گیم پلی افزایش می دهد.

با کنترلر داخلی سامسونگ برای PCIe® 4.0 SSD، سری 980 PRO برای سرعت بهینه شده است. سرعت خواندن تا 7000 مگابایت بر ثانیه، 2 برابر سریعتر از SSDهای PCIe® 3.0 و 12.7 برابر سریعتر از SSDهای SATA ارائه می شود. سری 980 PRO در PCIe® 4.0 به حداکثر سرعت می رسد و ممکن است در تنظیمات دیگر متفاوت باشد.

گیمرها، متخصصان فنی و طراحان از کنترل حرارتی، پهنای باند با کارایی بالا و عملکرد پایدار برای کاربردهای سنگین بهره می برند. بازی ها برای بازی بیشتر، انتظار کمتر، سریع بارگیری می شوند. مدیریت گرمای هوشمند صدای مزاحم را کاهش می دهد و فن های خنک کننده برای بازی های بی وقفه و کاملاً غوطه ور کار می کنند.

 

https://www.eteknix.com/samsung-980-pro-pcie-4-0-m-2-ssd-1tb-review/

۰ ۰

یادگیری CSS یک فرآیندی است که با توجه به روش‌ها و منابع مختلف، می‌تواند به شکل‌های متنوعی انجام شود. یکی از روش‌های معمول یادگیری CSS، شروع با مفاهیم اساسی و ساده است. در این مرحله، شما با ویژگی‌ها، انتخابگرها، واحدهای اندازه‌گیری، رنگ‌ها، ترتیب‌دهی و ساختارهای اصلی CSS آشنا می‌شوید. برای این منظور، منابعی مانند ویدئوهای آموزشی، کتاب‌ها، مقالات و منابع آنلاین موجود هستند که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

https://sariasan.com/css1/

پس از اتساع دانش اساسی، می‌توانید با تمرین‌های عملی و پروژه‌های کوچک، مهارت‌های خود را تقویت کنید. در این مرحله، می‌توانید با استفاده از وبسایت‌های آموزشی تعداد زیادی تمرین مفید را انجام دهید. علاوه بر این، شرکت در انجمن‌ها و گروه‌های آنلاین مرتبط با طراحی و توسعه وب، فرصت خوبی است تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و از تجربیات آنها بهره‌مند شوید. همچنین، مشارکت در پروژه‌های گروهی یا توسعه وبسایت‌های جدید می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و با استفاده از تکنیک‌ها و الگوهای مختلف CSS آشنا شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.