ADATA از حافظه های SSD IUSP33F BGA رونمایی کرد

بزرگترین و بروزترین مجله معرفی ، نقد و بررسی سخت افزار کامپیوتر

ADATA از حافظه های SSD IUSP33F BGA رونمایی کرد

ADATA اولین حافظه های SSD خود را به صورت BGA معرفی کرد. درایوهای IUSP33F برای دستگاه‌هایی طراحی شده‌اند که به یک راه‌حل ذخیره‌سازی با حداقل ردپا نیاز دارند، مانند لپ‌تاپ‌های سبک و نازک، نوت‌بوک‌های قابل تبدیل، یا تبلت‌ها. در همین حال، عملکرد SSD های BGA ADATA بالاتر از SSD های رایج SATA است.

درایوهای IUSP33F ADATA دارای ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایتی هستند و در بسته استاندارد صنعتی Type 1113-X (11.5×13 میلی‌متر) عرضه می‌شوند که بیشتر از طریق یک رابط PCIe 3.0 x2 به میزبان متصل می‌شود. درایوهای SSD مبتنی بر کنترلر بدون DRAM SM2263XT Silicon Motion با پشتیبانی از HMB هستند و با حافظه 3D NAND Micron جفت می شوند. این راه حل به طور کامل از پروتکل NVMe 1.3، موتور NANDXtend LDPC ECC SMI، حفاظت از مسیر داده سرتاسر و همچنین RAID قابل برنامه ریزی تعبیه شده برای بهبود بیشتر قابلیت اطمینان و دوام SSD ها پشتیبانی می کند.

با نگاهی به مشخصات عملکرد، سرعت خواندن متوالی تا 1195 مگابایت بر ثانیه و همچنین سرعت نوشتن متوالی تا 940 مگابایت بر ثانیه را مشاهده می کنیم که با SSD های ارزان قیمت PCIe 3.0 x2 در فرم فاکتورهای M.2 مطابقت دارد. در مورد عملکرد تصادفی، IUSP33F می تواند تا 140000 IOPS خوانده شده و تا 114000 IOPS نوشتن داشته باشد.

لینک های حمایت شده
کار به عنوان راننده کامیون در کانادا (به حقوق آنها مراجعه کنید)
مشاغل باربری | جستجوی تبلیغات
ADATA اعلام نکرد که چه زمانی قصد دارد درایوهای IUSP33F BGA خود را به صورت حجمی در دسترس قرار دهد، اما از آنجایی که چنین محصولاتی برای نصب‌کننده‌های رایانه‌های شخصی هدف قرار می‌گیرند، احتمالاً یا سازنده اولین دسته را تحویل داده است یا فعالانه در جستجوی مشتریان علاقه‌مند است. در مورد قیمت گذاری، به حجم و عوامل دیگر بستگی دارد.

مشخصات ADATA IUSP33F
ظرفیت 128 گیگابایت 256 گیگابایت
شماره مدل ؟ ?
کنترلر Silicon Motion SM2263XT Controller
NAND Flash Micron B16A 64 لایه 3D TLC NAND
Form-Factor، رابط BGA Type-1113-X، PCIe 3.0 x2
خواندن متوالی تا 1195 مگابایت بر ثانیه
نوشتن متوالی تا 940 مگابایت بر ثانیه
خواندن تصادفی IOPS تا 140K IOPS
IOPS نوشتن تصادفی تا 114K IOPS
ذخیره سازی شبه SLC پشتیبانی می شود
شماره بافر DRAM
رمزگذاری این کنترلر از TCG OPAL 2.0 پشتیبانی می کند، اما مشخص نیست که آیا این فناوری توسط ADATA فعال شده است یا خیر.
مدیریت توان فعال: ?
چرت: ؟
گارانتی بستگی به شرایط دارد
میلیون ها ساعت MTBF
مطالب مرتبط:

Toshiba Samples 64-Layer 512 Gb BiCS 3D NAND، یک ترابایت BGA SSD را معرفی کرد
بررسی SSD توشیبا RC100: درایو کوچک در بازار بزرگ
سامسونگ تولید انبوه PM971: SSD های کوچک BGA با سرعت خواندن 1500 مگابایت بر ثانیه را آغاز کرد
سامسونگ نسخه ی نمایشی اولین SSD BGA خود را: 1500 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن و بسته کوچک
منبع: ADATA


توییت
این مقاله را چاپ کنید
توسط Taboola پیوندهای حمایت شده شما ممکن است دوست داشته باشید
[عکس] قابل توجه ترین لباس های لباس تا کنون
استراحت کن وای
همیشه در هنگام پارک یک بطری پلاستیکی روی لاستیک های خود قرار دهید، در اینجا دلیل آن است
دریای دانشجو
آیا شما انگلیسی صحبت می کنید؟ کار برای یک شرکت آمریکایی، زندگی در بینالود
مشاغل آنلاین
یک نظر ارسال کنید
8 نظر
مشاهده همه نظرات
دیل - پنجشنبه 13 سپتامبر 2018 - لینک
آیا ما می توانیم این را در هر گوشی دریافت کنیم؟ لطفا ؟
پاسخ
Dragonstongue - پنجشنبه 13 سپتامبر 2018 - لینک
من شخصاً ترجیح می‌دهم فضا را برای این نوع حافظه/ذخیره‌سازی که احتمالاً بخش خوبی از فضای موجود را اشغال می‌کند هدر ندهم و در عوض بسیار بیشتر نگران سخت‌تر کردن، هزینه کمتر و باتری بسیار بزرگ‌تر از «متوسط» باشم. در حال حاضر در 2500-3400 هستند در حالی که آنها باید در 3500-5200 این روزها باشند

IMO (برای من) فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی برای یک تلفن لعنتی بسیار زیاد است.. اما باز هم، من از گوشی خود برای رایانه مانند چیزهایی استفاده نمی کنم، این فقط یک تلفن است که می توانم برخی از موارد فاکتور را انجام دهم، یادداشت برداری کنم، به موسیقی گوش دهم. ، شاید عکس های گاه به گاه با ... چرا آنها خط خود را کمی بیشتر "تفکیک" نمی کنند، برای افرادی مانند من که کمی از همه چیز می خواهند (باتری بسیار بزرگتر) کسانی که کمتر به چیزهای "ساده" تلفن اهمیت می دهند برای عالی بودن اولویت دارند. تصاویر و افزایش سرعت/اندازه ذخیره سازی و عمر باتری و غیره ^.^
پاسخ
rpg1966 - جمعه 14 سپتامبر 2018 - لینک
داستان جالبی بود داداش.

به هر حال منظورتان از «فضای اتلاف» چیست؟ آیا فکر می کنید فضای ذخیره سازی موجود ابعاد صفر دارد؟
پاسخ
PeachNCream - جمعه 14 سپتامبر 2018 - لینک
تقسیم بندی بازار بیشتر به نفع مصرف کنندگان خواهد بود، با این فرض که وقت خود را صرف مطابقت با نیازهای خود با یک تلفن مناسب می کنند. OEM ها باید هزینه توسعه، تولید و ارسال SKU های اضافی را جبران کنند. این به کارایی آسیب می رساند و به ارزش سهامداران برای یک سود بالقوه کوچک آسیب می رساند. به عنوان یک ذینفع، می‌خواهم شرکت‌هایی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنم، اولویت را بر افزایش ارزش سرمایه‌گذاری و پرداخت سود سهام بگذارند. مسئولیت اجتماعی خوب است، اما یک نگرانی ثانویه است.

گوشی ها به اندازه کافی با اسلات microSD خوب هستند. اگر فقط به 64 گیگابایت نیاز دارید، باید فقط با حافظه داخلی به خوبی از آن استفاده کنید. برای ما که نیاز بیشتری داریم، می‌توانیم با خرید یک دستگاه ذخیره‌سازی مناسب، به راحتی تا 512 گیگابایت اضافه کنیم. با این حال، من ایده حافظه داخلی اضافی را برای برنامه‌های در حال رشدی که نمی‌توانند از کارت حافظه قابل جابجایی استفاده کنند، دوست دارم. یک تراشه واحد BGA و ردپای مورد نیاز برای اتصال آن به SoC به هیچ وجه نمی تواند ظرفیت باتری بسیار زیادی را نشان دهد. چیزی که از آن سود خواهید برد، گوشی ضخیم‌تری است که حجم داخلی بیشتری را برای باتری بزرگ‌تر ارائه می‌دهد و افزودن ضخامت در حال حاضر برای بسیاری از مشتریان جذاب نیست.
پاسخ
surt - شنبه 15 سپتامبر 2018 - لینک
افراد بازاریابی در غول هایی مانند سامسونگ کاملاً بی کفایت نیستند. آنها چنین تلفنی نمی سازند زیرا خریداران کافی برای پرداخت هزینه تحقیق و توسعه وجود ندارد.
پاسخ
altair_auditore - پنجشنبه 13 سپتامبر 2018 - لینک
این SSD های بدون DRAM چگونه هستند؟
ADATA SU650 250 گیگابایتی را با رتبه 140 ترابایت (درست کمتر از 150 ترابایت 860 EVO با DRAM) به فروش می رساند.
آیا درایوها به دلیل کمبود رم سریعتر از TBW عبور می کنند و عملکرد چگونه است؟
پاسخ
Death666Angel - پنجشنبه 22 شهریور 1397 - لینک
HP EX900 دارای کنترلر DRAMless Silicon Motion SM2263XT NVME است، چند آزمایش از آن در سراسر وب وجود دارد. از ویژگی Host Memory Buffer (HMB) برای استفاده از حافظه سیستم به جای RAM داخلی مانند سایر SSD ها استفاده می کند. با توجه به اینکه رم در SSD ها داده های کاربر را نگه نمی دارد، فقط جداول مروری است، من نمی دانم که چگونه باید در چرخه های P/E بخورد. عملکرد در مقایسه با سایر دستگاه های NVME پایین و در مقایسه با دستگاه های معمولی مبتنی بر SATA بالا است. من در حال حاضر نمی‌خرم، زیرا SATA هنوز بسیار ارزان‌تر است (140 یورو برای HP NVME DRAMless و 90 یورو برای SATA WD Blue 3D). و اگر من سراغ NVME بروم، یک 960 EVO همان قیمت است (500 گیگابایت در هر دو مقایسه، آلمان).
پاسخ
abufrejoval - دوشنبه 17 سپتامبر 2018 - لینک
چند سال پیش، FusionIO رهبر بازار حافظه‌های فلش با بالاترین کارایی بود، و پیشگام در اتصال PCIe و یک "API بومی" بود تا از تمام هزینه‌های انتزاعی ذخیره‌سازی بلوک و سیستم‌عاملی که از نظر ذهنی یک DOS (سیستم عامل مبتنی بر دیسک) بود، جلوگیری کند. طراحی آنها تمام منطق و بافر را در درایورهای سیستم عامل قرار می دهد، برای سرعت بسیار بهتر و همچنین به دلیل اینکه تراشه های کنترل کننده SSD در آن زمان وجود نداشتند یا بسیار ابتدایی بودند. کنترل‌کننده FPGA روی کارت واقعاً از هنر «آنالوگ» به دام انداختن و شمارش تعداد انتخاب‌شده الکترون‌ها در سلول‌ها پشتیبانی می‌کند که در طول زمان، دما و با استفاده تغییر می‌کنند و آن را به یک توهم دیجیتال باینری یا سه تایی تبدیل می‌کنند.

بنابراین از نظر عملکرد، شکست دادن این SSDهای "ابتدای" تا زمانی که CPU شما سریعتر باشد و RAM برای جداول نقشه برداری باقی مانده باشد، در واقع سخت است. و با دستگاه های تلفن همراه، UPS دقیقاً در داخل آن تعبیه شده است و DRAM به طور اسمی با آن غیرفرار کار می کند. مطمئناً یک اشکال در هر درایور هسته دیگری می تواند مستقیماً به جداول نقشه برداری ارزشمند شما وارد شود، بنابراین احتمالاً ایده بدی است که به حافظه پنهان مبتنی بر DRAM تکیه کنید، حتی اگر آنها بسیار سریعتر از کش حالت SLC در حافظه پنهان باشند. دستگاه

من حدس می‌زنم که eMMC این روزها انتزاعات SATA را ارائه می‌دهد، اما فکر می‌کنم فلش اولیه موبایل مستقیماً نقشه‌برداری شده بود، و وظیفه SoC مدیریت استقامت با لایه ترجمه، درست مانند اینجا بود.

 

https://www.anandtech.com/show/13337/adata-unveils-iusp33f-bga-ssds

۰ ۰

چه چیزی باعث کاهش حافظه بلند مدت می‌شود؟

خاطرات طولانی مدت به طور طبیعی از بین می‌روند. فراموش کردن با استرس و بیماری‌های عصبی تشدید می‌شود؛ بنابراین یک سبک زندگی سالم و بدون استرس به سیستم ایمنی بدن شما کمک می‌کند تا بیماری‌ها را از بین ببرد. با این وجود از دست دادن حافظه بلند مدت می‌تواند در اثر یک آسیب مغزی به عنوان مثال در نتیجه یک تصادف اتومبیل باشد. سایر علل‌های از دست رفتن حافظه بلند مدت عبارتند از بیماری‌های عصبی مثل آلزایمر، بیماری هانتیگتون، مولتیپل اسکلروزیس و بیماری‌ پارکینسون.

1-افزایش تمرکز

  • لوازمی که باعث حواس پرتی شما می‌شوند مثل تلویزیون، گوشی و کامپیوتر را کنار بگذارید و بیشتر مطالعه کنید. سعی کنید چیزهای جدید یاد بگیرید و آن‌ها را به خاطر بسپارید.
  • جایی آرام برای مطالعه خود در نظر بگیرید. اگر فرزند خردسال دارید، او را تحت مراقبت شخص دیگری بگذارید و برای خودتان یک جلسه مطالعه بدون وقفه بگذارید. چه چیزی نوزاد را باهوش می کند؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.